در سالی که گذشت،برما چه گذشت.گذشته،از نامش معلومه یعنی عبور شده،پس با تمام فراز و نشیب هاش تکرار نمیشه.خوشحالم که هر روزم سر سبز و زیباست.امیدوارم روزی برسه که دنیا در آرامش باشه،دوستی و عشق و سلامتی همه انسانها و در آغوش بگیره،انسان در موفقیت و شادی باشه،و عشق تنها دغدغه انسان باشه.سال جدید ،در قرن خاطری که گذشت...
امروز صبح بعداز روزها،تازه تونستم کمی آرامش داشته باشم.اسفند،چه ماه پر کارو پر تحرکی بود.الان که با آرامش دارم مینویسم ،میبینم که یه ساعت از این ماه هم حتا این آرامش رو نداشتم،البته درگیری جذابی بود چون نتیجه عالی داشت.اگه هوا هم یاری میکرد،شاید نتیجه فوق العاده میشد.در هر صورت خوشحالم چون عاشقانه خاطری که گذشت...